Screenshot: YouTube
JOSEPH K. MOORE, predsjednik i izvršni direktor tvrtke "First Defense Nasal Screens" postao je legenda realityja "Shark Tank" odbivši ponudu od četiri milijuna dolara za prodaju svog biznisa, piše CNBC.
Shark Tank je američka reality emisija u kojoj investitori kupuju ideje i tvrtke od potencijalnih poduzetnika.
Moore je investitorima predstavio filter za nos koji reducira inhalaciju alergena, peludi i nečistoća, i tražio 500 tisuća dolara za deset posto udjela u kompaniji. Investitori su vidjeli potencijal u ponudi i krenuli s ponudama. Robert Herjavec, bogati kanadski biznismen rodom iz Varaždina, tada mu je ponudio vrtoglavi iznos od četiri milijuna dolara, najviši u povijesti emisije.
Na iznenađenje svih, Moore je ponudu odbio.
Od snimanja do emitiranja emisije njegov je biznis procvjetao, a nakon emitiranja spomenute epizode tvrtka je zatrpana narudžbama. Danas tvrtka posluje u 30 američkih zemalja, a u sljedećih 12 mjeseci planira se proširiti na globalno tržište.
Njegov savjet za buduće poduzetnike je jednostavan: "Nemojte biti pohlepni. Čvrsto stanite na zemlju, vjerujte u svoj proizvod i naravno, odredite svoju cijenu", kaže Joseph.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati