Zagrebački Five objavio neobičan oglas za posao: "Zapošljavamo nesigurne! Nije šala"
Foto: Facebook/Press
VIKTOR MAROHNIĆ, osnivač agencije za izradu mobilnih aplikacija Five, na Facebooku je objavio pomalo neobičan oglas za posao.
"Zapošljavamo nesigurne! Nije šala nego oglas za posao", počeo je Marohnić oglas u kojemu traži sve ono što dugi poslodavci uglavnom izbjegavaju.
"Naime, u zadnje vrijeme intervjuiramo jako puno ljudi za neke bitne pozicije u firmi tipa Senior UX Designera ili Product Managera i primjetili smo da kad nam dođe osoba koja je jako puna sebe i vrlo sigurna u odluke koje donosi na svom poslu da nam je to manje više svima postao red flag i uglavnom se brzo ohladimo od takvog kandidata", objasnio je.
"Što to onda znači pitamo se? Da li tražimo ljude koji su 'nesigurni', ne znaju što rade, nemaju samopouzdanja itd? Shvatili smo da je zapravo to baš tako. Tražimo ljude koji nisu sigurni u svoje odluke, preispituju stalno svoje znanje, ne misle da znaju baš sve. To je kultura FIVE-a po kojoj već godinama odgajamo naše zaposlenike. Želimo da budu skomni, nikad bahati, da budu svjesni da naši klijenti znaju puno, puno više o svom poslu i svojoj domeni nego mi, te da uvijek moramo jako puno učiti ako želimo razumjeti njihove probleme i motivacije", stoji u oglasu.
"Tako da ako bi tvoji odgovori na recimo ovakva i slična pitanja dolje bila na tom tragu, možda si pravi čovjek za Five.
Koje je trenutno najbolje craft pivo? -> Zar stvarno mora baš jedno biti najbolje, svi rade fora stvari, ne usuđujem se tako nesto izgovoriti
Da li je XYZ najperspektivniji hrvatski startup? -> Vrlo je teško, zapravo nemoguće, iz medija shvatiti koji je njihov poslovni model i koja im je strategija tako da zapravo kad se sve skupa zbroji znam jako malo o njima.
Shvaćate poantu. Ispeci pa reci…", naveo je nekoliko primjera savršenih odgovora na razgovoru za posao u Fiveu.
"Trenutna pozicija Product designera u Fiveu čeka ljude koji su ekstremno motivirani učiti, ići u dubinu i proučiti detaljno posao svakog našeg klijenta. Klijenti Fivea su redom veliki brandovi koji nas traže da im rješimo poslovne probleme i stvorimo poslovne modele koji generiraju milijune dolara prihoda. Mi u Fiveu tim problemima pristupamo kao totalni početnici, znajući da znamo jako malo i da je pred nama puno učenja. To je uvijek bio naš pristup i jedna od ključnih karakteristika zbog koje smo izgradili Five u jednu od vodećih agencija", napisao je i pozvao sve zainteresirane da se jave.
"Za neke ljude možda malo kontraintuitivno, ali taj pristup za nas radi, kao što se i vidi iz naših financijskih reporta i prosječnih plaća koje plaćamo našim ljudima", zaključio je.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati