Arapi kupuju i košarku. Žele promjenu imena Eurolige i uključivanje kluba iz Dubaija
NAKON što je ušao u nogomet, boks, Formulu 1 i druge sportove arapski je novac počeo ulaziti i u košarku. Dubai je već uspostavio suradnju s NBA ligom, a sada pregovara s Euroligom, što bi moglo rezultirati promjenom imena natjecanja, ali i uključivanjem kluba iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Dioničari Eurolige sastali su se u Dubaiju s grupom biznismena iz UAE-a. Grčki mediji pišu kako su šeici ponudili Euroligi višegodišnji ugovor vrijedan između 50 i 60 milijuna eura po sezoni za pravo na ime natjecanja, koje bi se zvalo Emirates Airlines EuroLeague. Ta bi tvrtka kao naslovni sponzor Eurolige zamijenila Turkish Airlines, koji za to pravo trenutačno plaća 10 milijuna godišnje, piše Gazzetta.gr.
Takva golema razlika donijela bi ozbiljen priljev novca u klubove i drastično povećala nagradni fond, koji u usporedbi s nogometnom Ligom prvaka izgleda smiješno. Prvak Eurolige prošle je sezone nagrađen s 1.5 milijuna eura, deset puta manje nego što nogometni klubovi dobiju samim sudjelovanjem u grupnoj fazi Lige prvaka.
Žele i klub i domaćinstvo Final Foura
Osim toga, Dubai je ponudio organizaciju Final Foura Eurolige na tri godine u svojoj Coca-Cola Areni, piše grčki SDNA, a šeici žele i osnovati klub koji bi se putem pozivnice priključio Euroligi i igrao protiv najboljih europskih klubova.
"Uzbuđeni smo zbog potencijala Eurolige u Dubaiju, ali još je prerano za bilo kakve detalje. Veselimo se nastavku razgovora", objavila je Euroliga u priopćenju.
Dubai je već uspostavio suradnju s NBA ligom, pa su ondje prošlog tjedna Milwaukee Bucksi i Atlanta Hawksi odigrali dvije predsezonske utakmice, a NBA je pritom ondje organizirala i kampove za djecu i klinike za trenere.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati