Objavljeni detalji o novom Rimčevom autu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Rimac Automobili/Facebook/Instagram
RIMAC je jučer još jednom iznenadio automobilski svijet najavom novog bolida i obećanjem da su spremni promijeniti pravila u automobilskom svijetu. Sada na površinu dolaze nove informacije.
>> VIDEO Rimac predstavio novi automobil
>> Svjetski mediji raspisali se o novom Rimčevom autu: Hoće li nadmašiti Teslu Roadster?
>> VIDEO Rimac predstavio novi automobil
>> Svjetski mediji raspisali se o novom Rimčevom autu: Hoće li nadmašiti Teslu Roadster?
Još brži i još skuplji
Naime, Monika Mikac, operativna direktorica tvrtke Rimac Automobili, potvrdila je kako će novi model biti veći komforniji, ali i nuditi bolje performanse. Primjerice, autonomija će biti veća od 350 km, kolika je u slučaju obnovljenog Concept_One s baterijama kapaciteta povećanog na 90 kWh.
Podsjetimo, Concept_One u zadnjoj ediciji raspolaže s 1.224 KS, a na 100 km/h je za 2,5 sekundi, dok je maksimalac na 355 km/h. Novitet, nazovimo ga C2, trebao bi biti u svemu bolji. Jedino otvoreno pitanje je znači li to bolje i od Tesle Roadster koja stiže do kraja desetljeća, i to po osjetno nižoj cijeni.
Isti izvor potvrdio je i daljnji rast cijene, pa će novi bolid biti i skuplji od prethodnika, a to gotovo sigurno znači probijanje granice od milijun eura. Mikac je rekla da novi Rimčev bolid „ulazi u ligu s Paganijem, Koenigseggom i Bugattijem“, a to će se onda nesumnjivo odnositi i na cijenu.
A Mikac je uvjerena kako će naklada biti drastično povećana, pa je plan podići proizvodnju s osam primjeraka Concepta_One na čak 100 primjeraka novog modela. Uvjerena je kako će već prve godine biti prodano 20 primjeraka.
Naravno, i dalje govorimo o dvosjedu. O stražnjim sjedalima, odnosno 2+2 konceptu, zasad nisu razmišljali u Rimcu.
Stiže i toples izdanje
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tijekom narednih godina ponuda će biti obogaćena i toples izvedbom. Bit će to prvi roadster u povijesti kompanije, pa će biti posebno zanimljivo kako će biti implementiran sustav sklapanja krova. Naravno, Mikac je potvrdila i trkaću izvedbu, koja će sasvim sigurno ponuditi strašne performanse.
U dizajn ubačena i kravata
Rimac Automobili su prema riječima Mikac u sve ubacili i kravatu. U dizajnu bočnih linija automobila nastojali su implementirati motiv kravate, piše britanski Autocar.
Rimac Automobili su prema riječima Mikac u sve ubacili i kravatu. U dizajnu bočnih linija automobila nastojali su implementirati motiv kravate, piše britanski Autocar.
I dok proizvodnja automobila najviše zanima javnost, osnovni proizvod Rimca su ipak baterije. Tvrtka trenutno proizvodi 100 baterija godišnje, a u narednih nekoliko godina proizvodnja će porasti na do čak 10.000 primjeraka, izjavila je Mikac za britanski magazin.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati