Marketing & dizajn: Jer svi naši studenti rade ono što vole!
Foto: University College of Agora
VISOKA škola tržišnih komunikacija UNIVERSITY COLLEGE of AGORA jedina u Republici Hrvatskoj obrazuje menadžere i dizajnere tržišnih komunikacija kao glavne stručne profile na preddiplomskoj razini (bacc. oec. i bacc. art.) te Creative Director i Head of Marketing na diplomskom specijalističkom stručnom studiju (dipl. spec. art.).
Već jedanaest akademskih sezona visoka predanost radu sa studentima, na predavanjima, vježbama, terenskom radu, videokonferencijama i projektnim zadacima AGORIN nastavnički tim koji je sastavljen od domaćih nastavnika i stručnih suradnika te nastavnika iz Austrije, Njemačke, Engleske, Wallesa, Danske, Portugala, Španjolske i Francuske. potvrđuje uspjeh sa: više od 80% upisanih studenata završi studij u rekordnom roku, za tri godine (preddiplomski) odnosno dvije godine (diplomski) – i svi studenti rade!
U izuzetnom akademskom društvu, s više od 40 poznatih fakulteta i visokih škola iz Europe, UNIVERSITY COLLEGE of AGORA je punopravni član EDCOM-a (The European Institute for Commercial Communications Education) sa sjedištem u Bruxellesu. To Agorinim studentima omogućava prekograničnu suradnju i njihovu pokretljivost kao i nastavnika u europskom obrazovnom prostoru. Samim time pojačava se i partnerstvo s gospodarskim subjektima i omogućava se lakša i učinkovitija realizacija projekata u tržišnim komunikacijama.
UNIVERSITY COLLEGE of AGORA je nosilac ERASMUS + POVELJE 2014.-2020.
Prema statističkim podacima društvenih mreža, Agora uvjerljivo vodi s više od 27.000 pratitelja u konkurenciji svih privatnih visokih škola u RH.
Temeljna poslovna maksima Agorinih studijskih programa “PUTEM IZVRSNOSTI” očituje se po uspjesima Agorinih studenata na strukovnim, domaćim i međunarodnim natječajima: na MEĐUNARODNIM DANIMA MARKETINGA U BRUXELLESU 2015. trostruki su pobjednici, finalisti su EDCOM EDVENTURE, višestruki su finalisti “CROPACKA”, pobjednici su “SUDNJEG DANA” i najznačajnije – pobjednici su IDEJAIXICE na “DANIMA KOMUNIKACIJA” 2014. Takav uspjeh studenata omogućuje i orijentacija prema novim obrazovnim tehnologijama - APPLE-ov model učenja "ONE STUDENT. ONE MAC BOOK or IPAD." koji omogućava punu primjenu sustava E-learninga kao i prema strukovnim/ branšnim integracijama u Hrvatskoj s više od 80 nastavnih radilišta i 80 stručnih mentora u njima.
UNIVERSITY COLLEGE OF AGORA - Visoka škola tržišnih komunikacija iz Zagreba postaje poželjno mjesto za razvoj profesionalnih karijera u branši tržišnih komunikacija - školarine s mogućnošću izbora modela plaćanja - od jednokratnog s popustom do 12. mjesečnog obročnog beskamatnog plaćanja na DINERS/AMEX kartici,
Posjetite www.vsa.hr I prijavite se do 17. srpnja 2015.
Ostvarite mnogobrojne prednosti koje pruža naš model studiranja!
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti