Tedeschi: Atlantic će srpske brendove probiti u Hrvatsku
Tekst: I.Kri.
Foto: Atlantic
VLASNIK Atlantic Grupe Emil Tedeschi kaže kako ne voli dijeliti brendove na hrvatske, slovenske i srpske.
"Kad biste pitali potrošača u Sarajevu, Banjoj Luci, Karlovcu ili Čačku čija je Argeta, nisam siguran da bi ljudi rekli da je izvorno slovenska. Ti brendovi imaju regionalnu prepoznatljivost i snagu", kazao je Tedeschi za srpski Tanjug te dodao kako, iako su ih kupili od kompanije iz Srbije, odlično prodaju Cedevitu i Multivitu.
"Sigurno je da ima usijanih glava, ali to nema veze s poslom"
"Moguće je da postoje pojedinačni incidenti da netko nekada ne želi kupiti proizvod samo zato što je formalno u vlasništvu hrvatske firme, ali to se rijetko događa i mi to ne osjećamo u prodaji", kazao je Tedeschi te upitao novinara misli li da bi netko iz Makarske, Zadra ili Novigrada odbio rezervaciju grupe srpskih turista. "Sigurno je da ima usijanih glava, ali to nema veze s poslom", zaključio je tu temu vlasnik Atlantic Grupe.
Najavio je kako će kroz distribucijsku mrežu Atlantic Grupe "gurati" srpske brendove koji još nisu jače ušli na hrvatsko tržište. "Brendovi koji se danas proizvode nisu do sada snažnije prodrli u zapadni dio bivše Jugoslavije, a to će sigurno napraviti kroz distribucijsku mrežu Atlantic Grupe i tu, prije svega, vidim rast njihove prodaje", kazao je Tedeschi te dodao kako najviše prostora za rast u Drogi Kolinskoj imaju Cocta, glavni brendovi Soko Štarka, Donat mg i Argeta.
Smatramo da su ljudi u Drogi Kolinskoj kvalitetni
Vlasnik Atlantica Tedeschi je kazao kako u sljedeća četiri mjeseca, po ugovoru, ne smije ništa mijenjati u Drogi Kolinskoj, a smatra da niti kasnije ništa neće biti bitno drugačije. Napomenuo je da su, između ostalog, platili cijenu koju su platili zato što smatraju da su ljudi koji rade u Drogi Kolinskoj kvalitetni te da su napravili dobar rezultat.