VIŠE TURISTA NEGO KREVETA Split puniji nego za lanjsku Ultru, i to za 6 posto
Foto: Miranda Cikotic/Pixsell
SPLIT iz godine u godinu snažno raste po broju noćenja i posjeta turista, a trend se nastavio i za ovogodišnju Ultru.
>> SPLITSKI IZNAJMLJIVAČI SE ŽALE "Ljudi su shvatili da ih peglamo već pet godina"
Unatoč bojazni da će tisuće kreveta ostati prazno, u danima koji su prethodili festivalu bilo je popunjeno 21 tisuća kreveta, a dobrih sedam tisuća bilo je još slobodno, rezultati pokazuju da je u Splitu bilo više turista nego smještajnih kapaciteta.
Naime, u tri dana održavanja Ultra festivala u Splitu je ostvareno 94.161 noćenje, u prosjeku dakle po više od 30 tisuća, dakle, više nego što ima prijavljenih kreveta. To je čak 6 posto više nego lani.
Bilo je ipak i praznih kreveta, a i restorani nisu bili posjećeni kao inače
To, dakako, ne znači, da su svi iznajmljivači uspjeli privući goste. Bilo je i onih koji su bili prazni za vrijeme festivala, u prvom redu zbog toga što su previše digli cijenu. Preporučeno povećanje bilo je do 30 posto, a neki su pokušali i s duplo većom cijenom od redovne.
Umjesto da zagrabe u džep, gosti su potražili jeftiniji smještaj u samom Splitu ili bližoj okolici. Divljanje cijena smještaja umirilo je samo tržište.
Ugostitelji u Splitu su nam se požalili da atmosfera uoči Ultre nije bila kao ranijih godina, no na koncu katastrofa se ipak nije dogodila. Neki kažu da su tri dana bili puni, a neki, pak, tvrde da su prošli osjetno lošije nego proteklih godina. Pogotovo u petak, prve večeri Ultre.
"Konobari su se nabrijali, svi smo spremni čekali, a onda ništa. Nije bilo drugih gostiju, jer se oni povuku za Ultre, ostanu samo partijaneri, a oni do nas nisu svraćali", kazao nam je vlasnik jednog restorana u središtu Splita.
Gostima su zanimljivi i nacionalni parkovi, muzeji i galerije
Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice Split, kaže da je ovogodišnju Ultru okarakteriliziralo nekoliko stvari.
"Ove godine zbog specifične situacije oko potvrde održavanja festivala, kompletan popis izvođača objavljen je nešto kasnije nego dosadašnjih godina, što je utjecalo i na kasniji booking. Kapaciteti u hotelskom smještaju su se prvi popunili, potom i privatni smještaj, a veliki broj gostiju bio je smješten i u nekomercijalnom smještaju. Posjetitelji festivala pokazali su veliki interes za prirodnim i kulturnim atrakcijama Županije i Hrvatske, što dokazuje da, iako je glavni motiv dolaska sam festival, turistička ponuda postaje prepoznata i važan je motiv dolaska festivalskih gostiju", kazala nam je Vukšić.
Joe Bašić: Najbolja Ultra dosad
"Ovo je bila najbolja Ultra dosad. Konkretne brojke objavit ćemo idući ponedjeljak. Brojni komentari gostiju potvrdili su da je ovogodišnja Ultra bila najuspješnija", komentirao je Joe Bašić, koji je ove godine uskočio kao organizator Ultre. Sklopio je dogovor s Gradom Splitom kako će festival ostati još pet godina u gradu podno Marjana.
Za vrijeme Ultre najbrojniji su bili turisti iz Ujedinjenog kraljevstva, Australije, Poljske, SAD-a i Njemačke.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati