Prevaranti se obrušili na restoran s Michelinove liste, od vlasnika traže 3000 €
NEKOLIKO restorana iz istog lanca u Velikoj Britaniji našlo se u problemu nakon što su postali žrtve ucjene kriminalaca koji su im zaprijetili da će ih zatrpati lažnim recenzijama s jednom zvjezdicom ako im se ne plati određena svota novca, piše The Telegraph.
Kuhara Andyja Sheridana i njegovog poslovnog partnera Sama Morgana, vlasnike restorana s Michelinovim preporukama i nekoliko gastropubova, prevaranti su tražili 2000 funti (malo više od 2300 eura) kako bi prestali objavljivati lažne loše recenzije, a iako su u početku ignorirali ucjene, odlučili su im se javiti kada su počeli dijeliti recenzije s jednom zvjezdicom.
>> U restoranu s 2 Michelinove zvjezdice intervenirala policija, gostu hrana bila horor
Vlasnik ukupno sedam restorana diljem sjeverozapada Britanije, Midlandsa i Walesa odlučio je saznati što više o prevarantima. "Javio sam im se i dobio njihove bankovne podatke i osobne informacije, iako su vjerojatno lažni, ali učinio sam sve što sam mogao. Morao sam razgovarati s njima šest dana, ponekad i do 23:30 sati navečer, kako bih prikupio što više informacija", rekao je za The Telegraph.
"Mlitava usluga i osrednja kvaliteta hrane"
Inače, glavni restoran Sheridana i Morgana je "8 by Andy Sheridan" u Liverpoolu, a nalazi se u Michelinovom vodiču i prošlog je rujna proglašen najboljim restoranom u Britaniji na British Restaurant Awardsu. Ni njega nisu zaobišle negativne recenzije, sve redom pisane na Googleu i TripAdvisoru.
"Lista vina je vrlo loša i pretjerano skupa. Naš kuhar Jake bio je fantastičan, ali manjak izbora pića i pretjerane cijene stvarno su pokvarili dojam. Kako netko može opravdati 90 funti za Prosecco?" glasi jedna od lažnih recenzija na TripAdvisoru za ovaj restoran.
No, ovaj restoran nije jedini koji se našao na meti. Restoran The Bracebridge, visoko ocijenjeni pub smješten uz jezero u Sutton Parku u Birminghamu, također se našao na meti prevaranata, koji su ostavili nekoliko sumnjivih recenzija na Googleu, među kojima je jedna u kojoj piše da je "mlitava usluga i osrednja kvaliteta hrane", ali i da je ovaj restoran prevara.
Što kažu iz Googlea i TripAdvisora?
Dok je Morgan prikupljao bankovne podatke prevaranata, njihov je zahtjev povećan s 2000 na 2500 funti (malo više od 2900 eura), a nakon intervencije Googlea, val lažnih recenzija s jednom zvjezdicom se smanjio. Ipak, Googleu je trebalo neko vrijeme da reagira, a iako su im novinari The Telegrapha poslali upit, još uvijek nitko nije odgovorio.
"Na kraju su reagirali. Mediji su se morali uključiti da bi oni djelovali, što je prilično loše. To nije dovoljno dobro u današnje vrijeme kada ste multinacionalna kompanija koja zarađuje na malim poduzećima", rekao je Morgan za Google.
>> Mnogi restorani odrekli su se Michelinove zvjezdice, ovo su najpoznatiji slučajevi
Iz TripAdvisora su im odgovorili i napisali su da je to jedna od rijetkih online platformi s čvrstim procesima i politikama za zaštitu poslovanja od ucjena i prijetnji. "Takve aktivnosti krše TripAdvisorove smjernice i nezakonite su na mnogim mjestima", napisali su, između ostalog.
"U vezi s ovim incidentom, iako standardni procesi prijavljivanja nisu odmah bili uključeni, naš tim kontaktirao je vlasnika. Naša poruka vlasnicima je jednostavna: ako vam netko prijeti ucjenom, ne stupajte u izravni kontakt s tom osobom. Prijavite incident policiji, a zatim izravno kontaktirajte TripAdvisor putem funkcije 'prijavi prijetnju ucjenom' na našoj platformi. Temeljito ćemo istražiti svaki prijavljeni slučaj", odgovorili su iz TripAdvisora.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati