Cvetojević: Kako je moguće da u doba letova u svemir HŽ nema opremu na prijelazima?
PODUZETNIK Saša Cvetojević komentirao je okolnosti nesreće na pružnom prijelazu Starom Pračnu kod Siska.
Podsjetimo, jučer oko 15:10 na željezničko-cestovnom prijelazu u mjestu Odra Sisačka, došlo je do naleta teretnog vlaka na osobni automobil kojim je upravljao 57-godišnjak. Zbog zadobivenih ozljeda vozač automobila je prevezen u sisačku Opću bolnicu, gdje su mu konstatirane teške tjelesne ozljede opasne za život.
Istragom je utvrđeno kako 53-godišnji zaposlenik hrvatskih željeznica u vrijeme nailaska vlaka nije spustio ručne polubranike i tako nije zatvorio cestovni promet. Protiv 53-godišnjaka bit će podnijeta kaznena prijava nadležnom državnom odvjetništvu.
>> Radnik HŽ-a nije spustio rampu, vlak naletio na automobil, vozač se bori za život
Cvetojević u svom postu objavljenom na Facebooku ističe kako ovo nije bila greška jednog čovjeka, već cijelog sustava. Postavlja pitanje kako je moguće da u moderno doba, u kakvom živimo, državno poduzeće u koje lupamo milijarde nije sposobno opremiti najfrekventnije prelaze osnovnom sigurnosnom opremom, već sve ovisi o jednoj osobi.
Cvetojevićev status prenosimo u cijelosti:
"Koliko ljudi mora umrijeti da se počne rješavati glib u HŽ-u? Nije ovo greška jednog čovjeka, ovo je greška sustava. Taj prelaz sam prešao nekoliko tisuća puta, nekad po par puta u danu. Tisuće automobila prelaze, brzinom od cca 50-60 km/h svakodnevno.
Sve ovisi o jednoj osobi, njenoj budnosti, koncentriranosti.
Čemu? U doba letova u svemir, dok na jeftinom mobitelu pričate videopozivom sa sugovornikom udaljenim par vremenskih zona, mi imamo državno poduzeće u kojeg lupamo milijarde, a koje nije sposobno opremiti niti najfrekventnije prelaze osnovnom sigurnosnom opremom. Ne opremom koja mora sama voziti auto kroz grad ili nečim što je tek u razvoju. Opremom koja bi, zamislite, osjetila nailazak nečega teškog stotine tona, nečega što ide UVIJEK ISTIM PUTEM, što je vidljivo kao VLAK, glasno kao VLAK i osigurala da tada spusti rampu i spriječi sudar.
Iz kojeg je ono stoljeća rješenje u kojem čovjek okreće neko vitlo koje onda podigne rampu?
Koliko košta bruto plaća tog čovjeka (i bar još trojice koji pokrivaju 24/7 smjene) u deset godina?
Pa ako smo socijalni, ne znači da moramo plaćati ovakve gluposti.
Koliko košta izgubljen ljudski život?
Tko će dati ostavku? Kome će se smanjiti plaća? Tko će odgovarati? Taj jadni željezničar koji godinama vrti rampu? On je jedini kriv?"
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati