TOLIKO O PREPOZNATLJIVOSTI Logotip "Tuđmana" koristi i mnoštvo drugih kompanija
Screenshot: Freevectors, Facebook/Tomislav Bauer
SRAMOĆENJE oko logotipa Međunarodne zračne luke Franjo Tuđman ne prestaje. Naime, kao što je Index već pisao, društvo koje je potrošilo oko 330 milijuna eura za uređenje Međunarodne zračne luke u Zagrebu vizualni identitet jednostavno je skinulo s interneta, navodeći kako se radi o vrhunskom rješenju koje predstavlja "spremnost MZLZ-a za stvaranje lokalnih partnerstava i interesa u ekonomskim izazovima regije".
> Spiskali 330 milijuna eura na Tuđmana, a logo skinuli s interneta
Prije tri godine tvrdili da je samo privremeno
Logo tako nije plod rada grafičkih stručnjaka koji su spajali povijest zagrebačkog aerodroma i budućnost koncesionara već je riječ o besplatnoj vektorskoj grafici koja je tek prilagođena bojama tvrtke. No, čini se da tu nije kraj jer u uvjetima korištenja stoji kako se mora jasno naznačiti autor, no to nigdje nije navedeno.
Naime, prije tri godine trebao je biti raspisan natječaj za vizualni identitet Zračne luke Zagreb, no očigledno su odlučiti uštedjeti pa su "novi" logo jednostavno uzeli s interneta.
Da je riječ o logotipu koji može koristiti svatko, otkrili smo još prije tri godine, no tada su se iz Uprave Zračne luke Zagreb pravdali kako je riječ tek o privremenom rješenju.
Toliko o prepoznatljivosti.
Sve priče o prepoznatljivosti tako padaju u vodu, osobito u kontekstu toga da je isti logo već sikoristio niz kompanija.
Kako piše Thomas Bauer iz Grizli komunikacija, isti logo preuzeli su i AGGroup International, Invest in Morocco, Ascensys medical, Classic Fleet Management, RS sport te Applied Financial Group.
Koliko se međusobno razlikuju, procijenite sami.