Bentley je uzor: Jaguar prelazi na struju i diže cijene

Foto: Jaguar

POZNATA je minimalna cijena budućih Jaguara.

Jaguar kakav poznajemo prestaje postojati. Ova britanska marka u vlasništvu indijskog koncerna ostaje dosljedna ideji elektrifikacije te potpunog prelaska game na struju. I ne samo to, Jaguar se ujedno želi repozicionirati na tržištu i postati ekskluzivna marka. 

Vjerovali ili ne, svojom ponudom želi postati konkurencija superluksuznim markama kao što je primjerice Bentley. To je hrabar pothvat jer će se postojeći modeli postupno ukinuti, a neka tržišta neće dobiti novi Jaguar otprilike godinu dana. O činjenici da se Jaguar nije uspio nositi s rivalima kao što su Audi, BMW i Mercedes nećemo ni govoriti. 

Ova odluka zvuči kao recept za katastrofu, ali Jaguar vjeruje da je to najbolja strategija za budućnost. Kao što je generalni direktor Rawdon Glover nedavno objasnio za Top Gear, marka je na "raskrižju" i treba se "uzdići iz (masovnog) premium prostora".

Očekuje se da će prelazak Jaguara u novo doba donijeti daljnji pad prodaje, posebno jer će do dolaska novih modela na tržištu ostati isključivo F- Pace. Glover je priznao da će ovo biti izazovno za brojne partnere i da će biti nekih "vrlo bolnih stvari" u prelasku u novu tržišnu nišu.

Glover je također izjavio: "Svakom odlukom koju donesemo pitamo se: 'Hoće li ovo natjerati ljude da razmišljaju o Jaguaru onako kako mi to želimo?' Ako ih to ne natjera da požele platiti 120.000 funti, mi to nećemo učiniti."

Ako se pitate što će Jaguar ponuditi za minimalno 120.000 funti, odgovor ćemo dobiti do kraja ove godine. Naime, Jaguar je već potvrdio predstavljanje koncepta GT-a s četirima vratima. Koristit će novu Jaguar Electric Architecture (JEA) i pružati doseg od 700 km. 

Bit će to jedan od ukupno tri modela koja će Jaguar nuditi. Time je Glover najavio povratak u vremena kad su proizvodili "prekrasne, poželjne automobile, ne u velikim količinama i bez brojnih velikih modela u portfelju".

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.