Britanac vozio šest električnih auta dok nisu ostali bez baterije. Ovo su rezultati

Screenshot: carwow/YouTube

Britanski novinar Mat Watson je na kanalu carwow objavio video u kojem testira stvarni domet šest novih električnih automobila dostupnih za kupnju u Europi: BYD Seal, BMW i5, Mercedes EQE, Polestar 2, Porsche Taycan i Tesla Model 3.

Veličine baterija protezala se od Teslinih 75 kWh do Porscheovih 97 kWh, dok su navedene WLTP brojke počele s 583 km za BMW i5 i dosegle 678 km za Taycan.

Automobili nisu testirani na zatvorenim stazama, vozili su stvarnim cestama. Vozači su se cijelo vrijeme pridržavali ograničenja brzine i vozili su u standardnom načinu vožnje. U svakom automobilu je bila uključena klimatizacija.

Porsche je imao najveću bateriju, najveći navedeni domet i također je zabilježio najbolji domet za vrijeme testa (592 km), ali to znači da je ostvario samo 87.5 posto svog navedenog WLTP dometa. S učinkovitosti od 3.8 mi/kWh bio je drugi najgori.

BMW-ov i5 bio je zadnji s učinkovitošću od 3.7 mi/kWh i uspio je prijeći samo 476 km u odnosu na 583 km, što znači da je isporučio 82 posto svog službenog dometa.

Veliki pobjednici bili su Mercedes EQE i Teslin Model 3, koji su se približili Porscheovom dometu u ovom testu (EQE 575 km, Tesla 567 km) iako imaju manje baterije. Oba su također imala učinkovitosti od 4.0 mi/kWh ili više. Prešli su najmanje 90 posto svog deklariranog dometa.

Model 3 je mogao voziti više od 30 dodatnih kilometara nakon što mu je pokazivač dometa pokazivao nulu, ali se isključio i aktivirao kočnicu samo nekoliko metara od punjača.

BYD prešao je 498.95 km ili 88 posto svog deklariranog dometa od 569 km.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.