JAVIO nam se čitatelj s fotografijom konopa u Mikado čokoladi od Zvečeva. Čokolada je kupljena u jednom dućanu u Baškoj Vodi prije tri dana, govori. Čitatelj nam je rekao i da je pokušao kontaktirati Zvečevo preko njihovog web-obrasca i službene Facebook stranice, no od nedjelje do danas nije dobio nikakav odgovor.
Zvečevo smo danas kontaktirali i mi, što preko e-maila, što telefonski, a poslali smo im i opis problema, fotografiju proizvoda i fotografiju računa. Prije koji tren smo dobili i odgovor, koji prenosimo u cijelosti.
Traže opis problema i fotografiju
"Poštovani, hvala Vam što ste nas kontaktirali u vezi reklamacije našeg proizvoda. Kako bismo što brže i efikasnije riješili Vašu reklamaciju, molim Vas za sljedeće informacije:
Serijski broj proizvoda (LOT broj nalazi se na poleđini proizvoda uz datum isteka roka trajanja)
Datum i mjesto kupnje proizvoda (naziv trgovine)
Prirodu problema
Slika proizvoda
Ime i prezime i kontakt broj
Adresa stanovanja, poštanski broj, grad/mjesto
Nakon što dobijemo vaše informacije, naš tim će Vas kontaktirati u što kraćem roku. Vaša podrška nam mnogo znači te se još jednom zahvaljujemo na reklamaciji te se ispričavamo zbog neugodnosti", stoji u upravo dobivenom odgovoru.
"Izražavamo iskreno žaljenje"
Zvečevo nam je naknadno poslalo dodatni odgovor.
"Još jedanput se zahvaljujemo na poslanoj reklamaciji. Sukladno svim standardima kontrole kvalitete i sigurnosti hrane, koje Društvo Zvečevo d.d.
kontinuirano provodi i unapređuje, dužni smo prije davanja potpunog odgovora i objašnjenja, postaviti par osnovnih pitanja bez kojih ne možemo sprovesti adekvatne analize u svrhu detektiranja potencijalnih nedostataka prijavljenog proizvoda.
Obzirom na navedeno te sukladno našim propisanim procedurama, poslan vam je automatski mail, kojeg ste i objavili, sa molbom za dodatnim informacijama, po kojem Odjel kontrole vrši kontra uzorkovanje. Tzv. kontra uzorci proizvoda se čuvaju kroz cijeli rok trajanja proizvoda, upravo kako bi se utvrdila postojanost i kvaliteta proizvoda. Bez tih podataka, nažalost ne možemo provesti našu kontrolu i potrebne analize, jer na dotičnoj slici, isti podaci nisu vidljivi.
Stoga, kako bismo proveli dodatne analize, odnosno utvrdili potencijalni uzrok nepravilnosti, potrebno nam je također dostaviti i sporno pakiranje proizvoda, s obzirom da točan način kontaminacije proizvoda nije moguće odrediti samo na temelju dostavljene slike, a bez dostavljenog originalnog uzorka i ambalaže.
Željeli bismo napomenuti da uzrok nastajanja kontaminacije proizvoda nije uvijek vezan uz proizvodni proces već je moguć i u području na koje mi kao proizvođač nemamo utjecaj. Također, želimo napomenuti da Zvečevo d.d. posjeduje najznačajnije certifikate o sigurnosti hrane te provodimo visoke razine kontrole kvalitete te samim time garantiramo visoku razinu zdravstvene ispravnosti proizvoda i vlastitog skladištenja, sukladno propisima RH i EU.
Ovim putem želimo izraziti iskreno žaljenje zbog neugodnog iskustva našeg kupca stoga i ovim putem pozivamo kupca, koji vam se obratio, da nam dostavi ove podatke kako bismo mogli napraviti potrebne analize", stoji u odgovoru.
Nedavno hajka oko Monda
U prosincu prošle godine Sindikat poljoprivrede (PPDIV) upozorio je da Zvečevo d. d. šalje svoje radnice u kaznionicu za muškarce u Požegi, gdje uče i nadziru zatvorenike koji pakiraju prehrambene proizvode, poput čokoladica Mond, pri čemu se ne poštuju higijenski ni sanitarni propisi (više o tome ovdje).
Uprava Zvečeva je isti dan odgovorila da tu čokoladicu nikad nisu pakirali u kaznionici.
"Društvo Zvečevo d.d. nikada nije pakiralo čokoladicu branda Mond u kaznionici Požega. Pakiranje navedene čokolade nije moguće pakirati nigdje drugdje osim u prostorijama naše tvornice. Navedeni brand nije moguće proizvesti, a da pri tome isti posljedično nije odmah i zapakiran", izjavili su, a cijelu izjavu možete pročitati ovdje.
Nedavno crvi u Podravkinom čaju
Krajem prošle godine javila nam se i čitateljica koja se požalila na vrećice čaja pune crvi. Objavila je fotografije čaja za koji je tvrdila da ga je kupila u jednom riječkom dućanu, a riječ je bila o Podravkinom čaju s okusom brusnica.
"Molim Vas, čitajte i pazite! Jučer kupljeni Podravkin čaj od brusnice (rok do studenog 2024.), pun crva! Najprije sam vidjela na čaju koji sam popila, pa kad sam išla provjeriti, vidjela sam i na drugima", napisala je iznad fotografija vrećica čaja, što suhih, što onih koje su bile u vrućoj vodi. Napomenula je i da je poslala e-mail Podravki s kontrolnim brojem proizvoda.
Dobili smo i odgovor od Podravke, a možete ga pročitati ovdje.