AKO OSJETITE miris kultnih McDonald'sovih krumpirića dok se šetate ulicom u Amsterdamu, postoji šansa da se, umjesto u blizini McDonald'sa, nalazite u blizini mirisnog reklamnog panoa.
Da, dobro ste pročitali - McDonald's je predstavio prvi reklamni pano na svijetu koji miriše po prženim krumpirićima, a ovi krumpirići imaju toliko specifičan miris da najpopularniji lanac brze hrane na svijetu na billboard nije trebao staviti ni ime ni logo, jer su svi znali o čemu se radi.
>> McDonald's mijenja recepte za svoje najpoznatije burgere, evo što nas novo čeka
Reklamni panoi koji mirišu na krumpiriće
Kako su to napravili, sigurno se pitate. Naime, ove je reklamne panoe izradila amsterdamska agencija TBWA\Neboko, koja je surađivala s producentskom kućom Raúl&Rigel. Reklamni panoi, koji su ili crveni ili žuti, imaju skriveni pretinac u kojemu su pohranjeni legendarni krumpirići.
Unutarnji sustav grijanja i ventilacije pojačava miris krumpirića, koji se tako širi i pet metara od samih panoa, a ovi su panoi postavljeni kao eksperiment - prolaznici koji su bili zbunjeni ovim panoima snimljeni su za video pod nazivom "Smells Like McDonald’s" te su nakon toga intervjuirani kako bi se vidjelo mogu li prepoznati miris. I naravno da su ga prepoznali.
"Dokazano je da je miris učinkovitiji u izazivanju jasnih i emotivnih sjećanja od slika. Uključivanjem ovog osjetila u naše oglašavanje, pronašli smo novi način da podsjetimo ljude na sva ta dobra vremena provedena u McDonald'su", rekao je Stijn Mentrop-Huliselan, direktor marketinga u nizozemskom McDonald'su.
Ovo je poprilično dobar marketinški trik, jer su reklamni panoi postavljeni svega nekoliko metara od McDonald'sa, pa ako miris reklamnog panoa namami ljude na te fine krumpiriće, ne moraju dugo hodati, jer najbliži McDonald's je već iza ugla.