Otvorena prva Dodo Pizza u Zagrebu. Vlasnik: Ovakvo nešto je nedostajalo Trešnjevci

Foto: Ivana Pušnik/Index

NA UGLU Tratinske i Kranjčevićeve ulice na zagrebačkoj Trešnjevci nedavno se otvorila prva Dodo Pizza, a mi smo je u utorak posjetili. Rusku franšizu za dostavu pizze osnovao je 2011. godine Fjodor Ovčinikov, a sjedište kompanije se nalazi u Emiratima. Prava za poslovanje franšize na hrvatskom tržištu je dobila tvrtka Orange Food Business d.o.o. 

"Franšiza se brzo razvila i posluje na 1100 lokacija", rekao je poslovođa Alen Obrazović o jednom od najbrže rastućih fast food lanaca restorana u Europi, koji se od pizzerija Pizza Hut i Domino's (koji posluju par ulica dalje) razlikuju po primjeni digitalnih tehnologija u poslu. 

"Cijeli digitalni sustav koji podržava rad pizzerije je naš vlastiti proizvod. U svakom trenu možemo prilagoditi digitalni sustav našim potrebama. Kupac može gledati svaki detalj svoje narudžbe i pratiti kako se radi njegova narudžba", tvrdi i dodaje da kod njih rade i strani radnici iz Ukrajine. "Nemamo problema s pronalaskom radnika, dosta često se oni nama sami jave", kaže. 

"Ovakvo nešto je nedostajalo Trešnjevci"

Dodo Pizza prodaje 18 vrsta pizza uključujući i one pola-pola (mogu se kombinirati dvije polovice različitih okusa), vegetarijansku, imaju i Dodster - wrap s raznovrsnim punjenjima, a cijene im se kreću od 6.5 do 12.90 eura.

"Radimo jednu vrstu tijesta i bitno je da bude kvalitetno. Pokušavamo koristiti sve više sastojaka koji su proizvedeni u Hrvatskoj jer su ti proizvodi kvalitetni. U ponudi imamo još i pileća krilca, a od slatkog imamo muffine, cheesecake i palačinke", kaže.  

Do 2030. u planu im je otvoriti još 19 pizzerija u Hrvatskoj. "Očigledno je da je nešto ovakvo nedostajalo Trešnjevci. Što se tiče same usluge, možete doći tu i objedovati u restoranu ili preuzeti svoju narudžbu, ali imamo i svoju dostavu koja vozi ograničeno, ali ćemo imati dostavu za čitav grad. Dostupni smo na Glovu, Woltu i Boltu", rekao je. 

"Kupcima posvećujemo pažnju"

"Preko naše aplikacije prati se svaka narudžba kupca i kreiraju se posebni popusti i akcije za njega. Želimo da svaki kupac misli da je za to što je platio dobio odgovarajuću uslugu i proizvod. Sve probleme rješavamo u direktnoj komunikaciji s kupcima", rekao je vlasnik Marko Krsmanović.

Pitali smo Alena i Marka što misle da ih izdvaja od drugih pizzerija. "Izdvaja nas pažnja koju posvećujemo kupcima. Za razliku od ostalih pizzerija, stavljamo fokus na kupca i njegovo iskustvo. Pokušavamo kreirati prostor koji je ugodan za samog kupca da može provesti vrijeme u njemu", zaključili su. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.