JAPANSKI restoran Sushi Kirimon, smješten u srcu Osake, ponosno je predstavio svoj najnoviji specijalitet - Kiwami Omakase. Ovim kulinarskim pothvatom, restoran je osvojio mjesto u Guinnessovoj knjizi svjetskih rekorda s najskupljim sushijem na svijetu.
Ovo jelo sastoji se od čak 20 komada sushija. Svaki komad pažljivo je odabran i majstorski pripremljen koristeći najfinije sastojke iz raznih dijelova Japana, a uključuje i neke egzotične sastojke iz drugih dijelova svijeta. Ono što ovaj sushi čini luksuznim, osim njegove kvalitete, jest završni dodir - blistavi listići pravog zlata.
Luksuz na tanjuru
S cijenom od 2205 eura, ovaj sushi nije namijenjen svakodnevnom izlasku na večeru, ali njegovi sastojci možda objašnjavaju tu cijenu. Na tanjuru se, osim listića zlata, mogu pronaći bijela riba s beluga kavijarom, pacifički crveni losos, masniji komadi tune, japanske tigraste kozice, sushi maki punjen sastojcima poput jegulje i ikre cipla te morskih puževa i ježinaca.
Riža koja se koristi za nigiri dolazi iz japanske prefekture Akita, dok je ocat posebna mješavina iz Tokija i Chibe. Osim domaćih sastojaka, Kiwami Omakase također uključuje egzotične sastojke kao što su matsutake gljive iz Kine, crni tartufi iz Italije i kitovo meso iz Sjevernog Atlantskog oceana.
Prije nego što je restoran Sushi Kirimon postavio novi rekord, titulu najskupljeg sushija držao je chef Angelito Araneta Jr. Njegov je sushi bio pravo umjetničko djelo, a sastojao se od pet komada Nigiri sushija ukrašenih dijamantima i obavijenih 24-karatnim zlatnim listićima. Ovaj je sushi stvoren 2010. godine i koštao je približno 1630 eura.
Spoj tradicije i luksuza
Ovaj japanski restoran teži promociji Washokua, tradicionalne japanske kuhinje, kroz kreacije koje reflektiraju spoj tradicije i luksuza. Kroz skupocjeno jelo koje su kreirali, željeli su pokazati koliko pažnje i truda ulože u svaki komad sushija. Svaka komponenta je pripremljena koristeći tradicionalne metode i tehnike, s pažljivo odabranim sastojcima.
Dok će mnogi komentirati cijenu, nitko ne može zanemariti trud i strast koja stoji iza svakog komadića ovog jedinstvenog jela. No, s obzirom na globalnu pažnju koju je jelo privuklo, jasno je da se na kraju dana ipak radi o efektnoj promociji i dobroj reklami za restoran.