Dominik (23) je vlasnik trenutno jedinog zagrebačkog donut bara, u planu je još jedan
SIGURNO ste već čuli za Crofnu, donut bar u Zagrebu smješten u Ozaljskoj ulici na broju 88. U ponudi imaju krafne raznih okusa, od Buena do Kinder jajeta, a mi smo razgovarali s dečkom koji je sve to osmislio. Dominik Kiš ima samo 23 godine i prije nešto više od dvije godine krenuo je u realizaciju svoje ideje da otvori Crofnu.
"Prvi sam kolač napravio s 10 godina i tu je krenula moja ljubav prema tortama, kolačima i raznim drugim receptima. Jednom sam prilikom dobio ideju za donut bar koju sam podijelio sa svojim prijateljem pa smo skupa krenuli u pilot-projekt Crofne", rekao nam je Dominik na početku našeg razgovora.
Započeli s izradom krafni kod kuće, kasnije je to preraslo u donut bar
On i njegov prijatelj tako su krenuli s izradom tijesta, filanjem krafni i stvaranjem 10 okusa koji postoje i danas, sve u kućnoj radinosti. Zahvaljujući društvenim mrežama, skupili su određen broj obožavatelja te su sami dostavljali krafne na adrese kupaca.
"Pilot-projekt trajao je oko devet mjeseci i za to smo vrijeme usavršavali recepte za tijesto i kombinirali okuse koji i danas postoje u lokalu", rekao je Dominik, koji je u svemu prepoznao veliki potencijal i odlučio otvoriti donut bar u Zagrebu.
Dominik i njegov prijatelj tada su se poslovno razišli, a u listopadu 2022. godine otvoren je njegov donut bar pod imenom Crofna.
"Crofna danas sadrži 22 složene kombinacije te devet različitih punjenja za krafne - Nutella, bijela čokolada, karamela, vanilija, pistachio krema, gold punjenje, šumsko voće, višnja i jabuka-cimet. Još bi jedno punjenje uskoro trebalo biti lansirano kao novi okus, a s njim i nova kombinacija", otkrio nam je Dominik, a rekao nam je i koji su okusi najpopularniji.
"Od najpopularnijih tu je, naravno, bijeli Bueno, koji od prvog dana drži prvo mjesto najprodavanije krafne u našem lokalu. Punjen je bijelom čokoladom s većim udjelom lješnjaka, ima glazuru od bijele čokolade, a ukrašen je mrvljenim blanširanim lješnjacima i prutićem bijelog Kinder Buena", podijelio je Dominik.
Možete kupiti gotovu ili birati svoju
Osim ove krafne, popularan je i Kinder jaje donut, posebno među najmlađima, a od malo manje slatkih kombinacija ljudi jako vole pistachio donut te višnja-Nutella krafnu kao idealan spoj čokolade i crvenog voća.
A kako izgleda jedan prosječan radni dan u Crofni i koliko krafni dnevno uopće uspiju napraviti? Dominik nam je otkrio da se na radno mjesto dolazi dva sata prije otvaranja lokala i kreće se s punjenjem i ukrašavanjem krafni koje se zatim slažu u vitrinu. Za početak se napravi 70-ak komada krafni s 22 različita okusa, a kako se vitrina prazni, tako ju nadopunjuju novim, svježim krafnama.
"Kupci svakim danom od 10 do 22 sata imaju priliku doći i kupiti krafne, a kupac može i sam izabrati svoju kombinaciju, tako da na licu mjesta u našem lokalu bira želi li krafnu ili donut te sve ostalo što slijedi - od punjenja do glazure, posipa, čokoladice i ostalog", istaknuo je Dominik.
Nadaju se da bi ove godine mogli otvoriti novi lokal
Dominik nam je otkrio i da svoju ponudu šire gotovo na tjednoj bazi izbacivanjem limited edition okusa koji, ako privuku velik interes kupaca, postaju dijelom stalne ponude u njihovoj vitrini. Osim toga, otkrio nam je da planira otvorenje novog lokala uskoro.
"Plan za širenje na nove lokacije postoji i nadamo se da bi u 2024. godini to moglo biti realizirano, ali idemo korak po korak. Fokusiramo se na to da kupcima uvijek ponudimo što kvalitetniji proizvod, popraćen profesionalnom uslugom, što vjerujemo da nam jako dobro ide u ovih skoro godinu i pol, koliko lokal već postoji", zaključio je Dominik.