Bila je najpoznatiji model 90-ih, ali je tek s 50 debitirala za Victoria's Secret

Foto: Profimedia

Mnogi su se iznenadili kad su na reviji Victoria's Secreta ugledali Kate Moss (50). 

Kad je 90-ih održana prva revija Victoria's Secreta, Kate Moss bila je glavni model za plakate, non stop je partijala i bila u vezi s Johnnyjem Deppom. Kad je Victoria's Secret revija postala televizijski događaj, Kate Moss i dalje nije bila dio toga. Ipak, bacila je oko na revije.

"Vidjela sam dijelove, naravno. Ali ja nisam bila djevojka za donje rublje. Nisam bila djevojka za Victoria's Secret", rekla je tada.

S 50 godina debitirala za Victoria's Secret

Sve se to promijenilo sinoć u New Yorku, kad je uskočila u donje rublje i s 50 godina debitirala za Victoria's Secret. Sama je prošetala pistom dok je u pozadini svirala pjesma I Love Rock and Roll. 

Dok su manekenke poput Gigi Hadid i Palome Elsesser mahale publici dok su hodale, Moss je zadržala prepoznatljivu oštrinu. Šetala je u crnoj, prozirnoj haljini od čipke s dodatkom krila od tila. Emmanuelle Alt, bivša glavna urednica pariškog Voguea, bila je zadužena da osmisli reviju te je uvjerila Kate da sudjeluje. 

"Ona je jedna od mojih omiljenih stilistica. Što god napravila, bit će cool. Ima sjajno oko, pa sam se osjećala sigurno", rekla je Kate za Vogue uoči revije. Ipak, bilo je malo treme prije nastupa za Kate, koja je posljednji put prošetala pistom 2022. za Bottega Venetu.

"Zabavno je i uzbudljivo, ali još uvijek sam nervozna. Prije, kad sam stalno bila po revijama, nisam ni razmišljala o tome. Jednostavno smo šetali pistom više puta u istom danu. Sada je to sasvim drugačija stvar, djevojke dolaze osam sati prije revije na frizuru i šminku", kaže Kate.

Njena kći također nosila reviju

Ipak, u backstageu je vidjela i poznata lica. Njena 22-godišnja kći Lila Moss također jer nosila reviju. Prošetala je u blijedoružičastom kompletu donjeg rublja, uz koji je nosila sako s resama iste boje. 

To što su i majka i kći sudjelovale u reviji možda ukazuje na širu publiku i bazu kupaca do koje Victoria's Secret pokušava doprijeti. 

"Svi kupuju odjeću, a ne samo 22-godišnje djevojke. Zato je dobro prikazati starije žene i krupnije žene, da budemo inkluzivniji prema svima. Moda je danas definitivno na puno boljem mjestu", kaže Kate.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.